Los elk probleem moeiteloos op met krachtige ticketfuncties

Weet wie er nog meer aan uw ticket werkt dankzij collision detection voor medewerkers

Bekijk de status van tickets en wanneer ze afgehandeld moeten zijn

Gebruik privéopmerkingen voor interne communicatie

Profiteer van contextuele klantgegevens rechtstreeks vanuit uw tickets

Verzend correct geformatteerde antwoorden dankzij de RTF-editor

Bekijk en beheer ticketeigenschappen met slechts enkele muisklikken

Teampostvak

Freshdesk biedt uw medewerkers een gedeeld postvak, zodat ze kunnen samenwerken en problemen kunnen oplossen zonder elkaar in de weg te zitten. Elk verzoek dat wordt ontvangen op uw e-mailadres voor ondersteuning, wordt een ticket in uw helpdesk. U kunt tickets eenvoudig categoriseren en prioriteren en ze toewijzen aan de juiste mensen in uw team.

En omdat iedereen in uw team kan zien wie aan welk ticket werkt en wat de status ervan is, hoeft u zich nooit meer druk te maken over dezelfde tickets die door meerdere medewerkers worden beantwoord. Freshdesk is zo eenvoudig te installeren en te gebruiken, dat u binnen een paar minuten aan de slag kunt met het oplossen van tickets.

Werk samen en los problemen op met een gedeeld postvak
Gebruik SLA's om klantverwachtingen op koers te houden, te beheren en eraan te beantwoorden

Service level agreements

Stel service level agreements (SLA's) in voor uw helpdesk om klantverwachtingen op koers te houden, te beheren en eraan te beantwoorden. Met Freshdesk kunt u ticketprioriteiten vaststellen en vereisten instellen ten aanzien van hersteltijden. Zo weten uw medewerkers precies welke problemen ze als eerste moeten aanpakken en wanneer klanten een reactie verwachten. Tickets in Freshdesk worden ingedeeld volgens uw SLA-beleid en de “deadline” voor elk ticket wordt gestuurd door de prioriteit ervan. Wanneer een ticket achterstallig wordt, ontvangt de betreffende medewerker een waarschuwing vanuit uw helpdesk.

Mobiele apps

Met de gratis Freshdesk-apps voor iPhone en Android hebt u altijd uw helpdesk bij de hand, waar u ook bent. Beantwoord tickets, maak notities en voer acties uit voor meerdere tickets tegelijk, zelfs wanneer u een wandeling maakt of in een restaurant op uw bestelling wacht. En dat alles (en meer!) geheel gratis.

Freshdesk heeft ook een webbased versie van deze app die compatibel is met mobiele apparaten en die u via de browser van elk apparaat toegang geeft tot uw helpdesk.

Functies

Standaardantwoorden

Verspil uw tijd niet langer aan het steeds opnieuw schrijven van steeds dezelfde antwoorden. Zorg dat algemene vragen snel en consistent worden beantwoord door standaardantwoorden te formatteren.

Voorgestelde oplossingen

Op basis van trefwoorden in de ticketbeschrijving biedt Freshdesk u naast het ticket automatisch slimme suggesties van mogelijke oplossingen.

Acties voor meerdere tickets tegelijk

Wilt u meerdere tickets toewijzen aan dezelfde medewerker? Met bulkacties kost het categoriseren, toewijzen of verwijderen van honderd tickets niet meer dan een paar kliks.

Sneltoetsen

De talloze handige sneltoetsen in Freshdesk helpen u door uw helpdesk te navigeren, snel acties uit te voeren en tientallen algemene taken te verrichten.

Tickets samenvoegen

Is in uw helpdesk al eens verwarring ontstaan doordat een klant hetzelfde probleem meerdere keren meldde via verschillende kanalen? Dergelijke situaties zijn niet langer een probleem. Voeg alle gerelateerde tickets samen en los het ticket in één keer op.

Scenarioautomatiseringen

Met scenarioautomatiseringen kunt u een reeks taken uitvoeren voor een ticket. Met een enkele klik geeft u een ticket hoge prioriteit, stelt u de status in als in behandeling en wijs u het ticket toe aan het juiste team.

Freshdesk is eenvoudig te installeren. Ik ben vooral enthousiast over de e-mail- en portalfunctionaliteit, zowel voor de helpdesk als voor de klant. Ik heb vergelijkbare producten bekeken, maar ben ervan overtuigd dat Freshdesk de meeste waarde biedt voor mijn geld.

Alec Farquharson, Product Manager Aviolinx Communications and Services
Met Freshdesk is uw helpdesk binnen een paar minuten klaar voor gebruik
Krijg een gratis Freshdesk demo

Zou je graag een demo willen zien?