Maak uw ondersteuning wereldwijd beschikbaar met Freshdesk

Los Angeles (UTC - 08:00) Hello
Jakarta (UTC + 07:00) Salam
Brasília (UTC - 03:00) Olá
Berlin (UTC + 01:00) Hallo
China (UTC + 08:00) 您好

Ondersteuning voor meerdere producten

Met Freshdesk ondersteunt u moeiteloos een onbeperkt aantal producten via een enkele helpdesk. Ontvang al uw tickets in een enkele helpdesk en laat ze met gemak categoriseren en toewijzen aan specifieke medewerkers of teams. Voor elk product kunt u zelfs eigen toewijzingsregels, e-mailmeldingen, SLA's en dergelijke instellen.

U kunt ook bepalen wat uw klanten zien van de buitenkant. Elk van uw producten kan een individueel ondersteuningsportal hebben, met een specifieke knowledgebase en een eigen forum. U kunt uw portals zo aanpassen dat ze de verschillende merken van uw bedrijf weerspiegelen.

Eén helpdesk. Overal ter wereld

Ondersteuning in 26 talen

Probeert u een meertalig team aan te sturen met een enkele oplossing? Wij kunnen u geruststellen. Freshdesk wordt standaard geleverd met ondersteuning voor 26 verschillende talen en laat uw medewerkers hun talen individueel instellen.

Bied ondersteuning in meerdere tijdzones

Of u nu ondersteuning biedt in Chicago, Bangalore of ergens op het Franse platteland, uw medewerkers kunnen hun werktijden nu plannen volgens elke lokale tijdzone. Zelfs als uw primaire helpdesk zich in Berlijn bevindt.

Meerdere kantoorurenschema's

Met Freshdesk kunt u voor elk team afzonderlijk kantooruren instellen op basis van shift of locatie. Zo kan uw financiële afdeling om vijf uur stoppen, prioriteitsondersteuning de hele nacht doorwerken en uw team in Canada in oktober vrij nemen om Thanksgiving te vieren.

Gevarieerd SLA-beleid

In Freshdesk kunt u een beleid instellen voor meerdere SLA's. De software helpt u bovendien voor elk ticket uw deadline te halen. Op basis van uw vereisten kunt u verschillende SLA's instellen voor de verschillende producten, afdelingen of bedrijven die door uw helpdesk worden ondersteund en uw prioriteiten en dealines steeds in het oog houden.

U kunt er ook voor kiezen automatisch escalatiemails te laten verzenden wanneer inbreuk wordt gemaakt op een van uw SLA's. U kunt tickets die via Twitter worden ontvangen bijvoorbeeld sneller laten escaleren, omdat klanten verwachten dat de reactietijd via social media veel korter is.

Het is indrukwekkend dat het ons met Freshdesk niet meer dan een paar uur heeft gekost om te voorzien in alle behoeften van onze 22 winkelcentra in heel Brazilië. Ik heb nog nooit een software gezien die zo intuïtief is als Freshdesk.

Fernando Wanderley Ancar Ivanhoe, Brazil
Breid uw ondersteuning uit naarmate uw bedrijf groeit
Krijg een gratis Freshdesk demo

Zou je graag een demo willen zien?